Emisje handel system linie lotnicze


Unia Europejska szczyci się sukcesem w zakresie podatku od emisji lotniczych. Wtorek 15 maja 2017 15 03 BST Pierwsze opublikowane we wtorek 15 maja 2017 15 03 BST. Ponad 99 wszystkich głównych międzynarodowych linii lotniczych spełniło pierwszy krok w kontrowersyjnym europejskim programie, który pobierał opłaty za ich węgiel Emisje. Włączenie lotnictwa do systemu handlu uprawnieniami do emisji w Unii Europejskiej od początku 2017 r. spowodowało wybuch od linii lotniczych w ponad 20 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, w Chinach, w Rosji i Japonii, ale praktycznie wszystkie z nich przedłożyły wymagane dane dotyczące emisji na rok 2017 Tylko osiem chińskich linii lotniczych i dwa indyjskie nie spełniły terminu 31 marca. Connie Hedegaard, europejski komisarz ds. Działań związanych ze zmianami klimatycznymi, powiedział, że te 10 linii lotniczych stanowi mniej niż 3 całkowitej emisji lotnictwa. jest ponad 1200 linii lotniczych ze wszystkich innych krajów, ale Chiny i Indie spełniły realizację prawa. Państwa członkowskie EU skontaktowały się z Indianami i Chinesami e linie lotnicze, aby przypomnieć im o swoich obowiązkach, powiedziała Hedegaard i przedłużyła ten termin do połowy czerwca. Wprowadzenie międzynarodowych linii lotniczych do systemu handlu emisjami spowodowało nieudane próby legalnego zabicia ruchu. odmówić opłacania podatku od emisji dwutlenku węgla lub odwetu przeciwko Europie Chiny poraziły samoloty Airbus z powodu zamówień na samoloty. Niewielkie grzywny za nieprzestrzeganie mogą być nakładane teraz przez państwa członkowskie UE, aw przyszłości linie lotnicze, które nie spełniają wymogów na 128 ton za tonę CO2 emitowanego lub zakazane w europejskich lotniskach. Hedegaard powiedział, że UE negocjuje obecnie z Chinami, czy chińskie władze mogą wprowadzić równoważne środki, które uznałaby za akceptowalne przez Unię Europejską. system handlu uprawnieniami i handlem głównymi zanieczyszczaczami otrzymują uprawnienia do emisji gazów cieplarnianych Jeśli firma przekracza swoje uprawnienia, musi kupić dodatkowe pozwolenia, ale jeśli zmniejszy emisję, może sprzedać al wyrównanie Z biegiem czasu całkowita liczba przydziałów jest zmniejszana, aby ograniczyć emisję i stawić czoła globalnemu ociepleniu, ale ETS obecnie ma duży nadmiar podaży zezwoleń z powodu nadmiernego przydziału i redukcji aktywności gospodarczej spowodowanej kryzysem gospodarczym. Początkowo większość zezwoleń jest przyznawana liniom lotniczym bezpłatnie. EC szacuje, że ETS będzie kosztować chińskie linie lotnicze mniej niż 2 mld rocznie, a indyjskie linie lotnicze 1 mln rocznie, czyli nieznaczną kwotę, według źródeł WE Kolekcja lotnictwa z 2017 r. dane dotyczące emisji zostaną wykorzystane do ustalenia poziomu odniesienia W przyszłym roku UE będzie rozdzielała przydziały odpowiadające 97 z poprzednich emisji, a następnie 95 w latach 2017-2020. Hedegaard powiedziała, że ​​jest zadowolona z dotychczasowego postępu osiągniętego przez system handlu uprawnieniami do emisji Unijna emisja ETS w dalszym ciągu w 2017 r. Zmniejszyła się o 2 w tym samym czasie, w jakim rzeczywiście osiągnęliśmy wzrost gospodarczy Ponownie pokazuje, że redukcje emisji i wzrost gospodarczy mogą się poszerzyć Również ETS faktycznie przynosi rezultaty. Jednak Damien Morris, starszy doradca ds. polityki handlowej w sprawie handlu cienkim torem cienkowarstwowym Sandbag, powiedział: "Chociaż przychylne są oznaki ożywienia gospodarczego w Europie o mniejszym zużyciu węgla" Hedegaard uważa, że ​​przypisanie tej redukcji do ETS jest bardzo optymistyczne redukcja nastąpiła pomimo nieokreślonego poziomu EU ETS i przyczyniłaby się do zaostrzenia ogromnego nadmiaru uprawnień do emisji CO2, które zagraża systemowi do roku 2020 do 2020 r. Potrzebna jest pilna interwencja w celu zmniejszenia podaży przydziałów, jeśli EU ETS ma pomóc doprowadzić do efektywnego kosztowo przejścia na niskoemisyjną gospodarkę europejską. Udział w regulaminie Facebook. ETS dla linii lotniczych. UE postanowiła uwzględnić lotnictwo w europejskim systemie handlu emisjami EU ETS Od 2017 r. operatorzy będą musieli oddać jeden dodatek na tonę CO2 emitowanego w locie do i zi wewnątrz UE Obejmuje loty pasażerskie, towarowe i niehandlowe i stosuje się bez względu na miejsce zamieszkania operatora - przewoźnik spoza UE Ponadto musimy przestrzegać systemu Niewywiązujący się przedsiębiorcy ponoszą karę w wysokości 100 za brak dodatku w związku z obowiązkiem nabycia i zrzeczenia się brakujących uprawnień. Mogą być nawet zabronione z tytułu prowadzenia działalności w UE. Zacznie obowiązywać okres zgodności z lotnictwem w 2017 r. Wskaźnik bezpłatnych uprawnień będzie wykorzystywał dane dotyczące transportu od 2017 r. Następnie operatorzy muszą mieć wiarygodne systemy generowania tych danych, a powiązane plany monitorowania będą musiały zostać przedłożone najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2009 r. Te dane bazowe określą liczbę bezpłatnych dodatki na 9 lat 2017-2020, co w niektórych liniach będzie warte kilku miliardów euro Emisje będą musiały być zgłaszane do 2017 r. na dwa lata przed rozpoczęciem handlu Rozpoczęcie planów dotyczących danych dotyczących emisji musi zostać przekazane władzom z wyprzedzeniem, również do dnia 31 sierpnia 2009 r. Zarówno dane dotyczące transportu, jak i raporty dotyczące emisji muszą zostać zweryfikowane przez akredytowanego niezależnego weryfikatora. Weryfikatory są obecnie wybierane do en upewnij się, że operator statku powietrznego jest w stanie spełnić wymagania Weryfikacja zazwyczaj zaczyna się od czterech do pięciu miesięcy przed upływem terminu składania raportów emisji, tj. 31 marca każdego roku począwszy od 2017 roku. Wydało się, że operatorzy samolotów potrzebują wyjaśnienia w wielu sprawach PwC pracuje dla i z państwa członkowskie UE opracowały wytyczne dotyczące ukończenia planów monitorowania, które wyjaśniają również wytyczne dotyczące monitorowania i sprawozdawczości Komisja Europejska wydała szablony dla takich planów, które państwa członkowskie będą musiały używać Obie dokumenty można znaleźć za pośrednictwem właściwego organu lub na stronie internetowej Komisji Europejskiej mogą znaleźć przydatne linki. Jak PwC może Ci pomóc? Specjaliści handlu emisjami w 40 krajach na świecie PwC jest największą i najczęściej poruszaną praktyką w zakresie zmian klimatycznych Doradzamy w strategii korporacyjnej i polityce publicznej w odniesieniu do zmian klimatycznych, rynków węglowych i przesunięcia PwC jest wiodącym niezależnym weryfikatorem węgla, z siecią akredytowanych weryfikatorów we wszystkich krajach UE Państwa członkowskie Działamy jako weryfikator dla ponad 300 firm w różnych sektorach w Europie, stosując rygor i podejście stosowane w audycjach finansowych w celu zapewnienia naszym klientom stałego wysokiego standardu PwC współpracuje zarówno z nabywcami, jak i sprzedawcami kredytów węglowych we wszystkich główne rynki w zakresie emisji dwutlenku węgla, oferujące pełen zakres usług transakcyjnych, w tym doradztwo finansowe, podatkowe strukturyzowanie, aukcje i due diligence węgla PwC posiada również globalną sieć specjalistów w dziedzinie opodatkowania handlu emisjami w Europie. , usługi podatkowe i doradcze Pomagamy naszym klientom w lotnictwie skutecznie zarządzać udoskonalaniem wydajności, trwałością, zarządzaniem ryzykiem operacyjnym, podatkiem, audytem, ​​finansami i innymi wyzwaniami biznesowymi Dzięki naszej globalnej sieci możemy wykorzystać doświadczenie branży specjalistów w każdym kraj, w którym działa firma Nasi ludzie pomogą Ci radzić sobie z wyzwaniami dziś i rozumieją konsekwencje dla jutra. Program handlu emisjami z UE staje się dla przewoźników liniami lotniczą. Rozszerzenie unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji w UE Program EU ETS lub system obejmujący sektor lotniczy zaczął obowiązywać od 1 stycznia 2017 r. Dodanie linii lotniczych do EU ETS był przedmiotem intensywnej i wzrastającej krytyki i ataku zarówno na poziomie przemysłu, jak i państwa w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Prawne wyzwanie dla ważności europejskiego systemu handlu uprawnieniami do emisji, stosowanego w lotnictwie, i które zostało zainicjowane przez Air Transport Stowarzyszenie Ameryki, wspierane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Lotniczego IATA i National Airlines Council of Canada NACC, wreszcie zakończyło się wyrokiem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości Grand Chamber opublikowanym w dniu 21 grudnia 2017 r. Stowarzyszenie Transportu Lotniczego w Ameryce eav Sekretarz Stanu ds. Energii i zmiany klimatu, sprawa C-366 10. Nieoczekiwanie stwierdził, że ETS zgodził się z wcześniejszą opinią rzecznika generalnego ETS w sprawie zatwierdzenia g ważności kompleksowych zagadnień związanych z EU ETS w odniesieniu do potencjalnie terytorialnego charakteru systemu stosowanego wobec linii lotniczych, niezależnie od tego, czy narusza on suwerenność przestrzeni powietrznej krajów nienależących do UE, czy system EU ETS pociąga za sobą bezprawne obciążenie lub opodatkowanie podatkiem od paliwo z naruszeniem konwencji chicagowskiej z 1944 r., jak również innych dwustronnych porozumień o usługach lotniczych, zostały ustalone na korzyść prawodawców UE, a system stosowany wobec lotnictwa przetrwał. Sprawa ETS nie powoduje w ogóle a spory polityczne w tej kwestii Airlines nadal aktywnie rozważają możliwości dalszego działania prawnego w ramach procesu rozstrzygania sporów pod egidą ICAO Organizacja Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego nadal jest prawdopodobnie forum do dalszego kwestionowania, że ​​Stany Zjednoczone dążą do własnego prawodawstwa , co zakazywałoby przewoźnikom z USA przestrzegania europejskiego systemu handlu uprawnieniami do emisji, a niektóre międzynarodowe przewoźniki i stowarzyszenia branżowe zagrażają prostotą niezgodności. Mimo, że przemysł nadal bada sposoby wykorzystania EU ETS, program ten wchodzi w życie i jego operacja nie może być odroczona w oczekiwaniu na dalsze spory co do jego ważności. W związku z tym, w związku z tym, możliwości dalszych wyzwań, przemysł lotniczy jest również zmuszony do pełnego uczestnictwa w programie. Znaczna większość linii lotniczych obsługujących do iz, a także w UE, musi obecnie monitorować emisje i uprawnienia do emisji z tytułu rezygnacji z tytułu lotów do iz portów lotniczych w Unii Europejskiej Istnieje kilka nielicznych zwolnień, takich jak operatorzy z mniej niż 243 lotami z lub z UE przez 3 kolejne cztery miesiące, a operatorzy dysponujący mniej niż 10 000 ton emitowanych zanieczyszczeń na zgłoszenie rok 2017. Choć rok 2017 jest pierwszym rokiem, w którym linie lotnicze są oficjalnie zobowiązane do oddania przydziałów, proces ten jest kontynuowany od 2009 roku. opublikuje kluczowe daty i kwestie zgodności, które operatorzy statków powietrznych napotykają naprzód. Jak to działa. EU ETS jest systemem handlu uprawnieniami do handlu, który nakłada limit emisji dla branż objętych programem Uprawnienia do emisji EUA są przydzielane każdemu operatorowi w ramach przemysł regulowany dla każdego roku sprawozdawczego Pod koniec każdego roku sprawozdawczego operator musi zrzec się uprawnień równych całkowitych emisjom w danym roku sprawozdawczym lub ponieść karę Operatorzy emitujący więcej niż przyznane emisje muszą pozyskać dodatkowe dodatki na zrzeczenie się Może to być osiągnięte dzięki zakupowi uprawnień na aukcji, zakupowi dodatków od innych uczestników EU ETS lub nabywaniu kredytów z przesunięciem emisji dwutlenku węgla, takich jak certyfikowane cysterny emisji CERs i jednostki redukcji emisji ERU. Są to kredyty wydane przez Organizację Narodów Zjednoczonych w sprawie redukcji emisji spowodowanych projektami redukcji emisji w krajach rozwijających się kraje ERU są również kredytami redukcji emisji wydanymi przez ONZ b jeśli reprezentują redukcje z projektów w krajach uprzemysłowionych Jedna CER lub ERU oznacza redukcję 1 tony CO2 i może zostać oddana przez operatora statków powietrznych w celu zrekompensowania 1 tony emisji Niemniej jednak operatorzy mogą używać CER i ERU tylko do 15 ich zobowiązań dotyczących zgodności z przepisami w 2017 r. i do 1 5 od 2017 r. Oprócz wymogu odstąpienia od uprawnień operatorzy są poddawani monitorowaniu i innym obowiązkom przestrzegania przepisów w ramach systemu. Mimo że nadrzędne ramy prawne regulujące lotnictwo w systemie EU ETS to dyrektywa UE 2008 101 WE, każde państwo członkowskie dokonało transpozycji wymogów dyrektywy do prawa krajowego w celu szczegółowego określenia przez ustawodawstwo krajowe w każdym państwie, jakie operatorzy muszą zrobić, aby ubiegać się o bezpłatne świadczenia, jak przestrzegać monitorowania i sprawozdawczości wymagania i proces przekazywania uprawnień do przestrzegania. Administrowanie państwami członkowskimi. W każdym państwie członkowskim wyznaczony konkurent jest odpowiedzialna za administrowanie systemem EU ETS w odniesieniu do linii lotniczych. Właściwym organem w Zjednoczonym Królestwie jest Agencja Ochrony Środowiska. Linie lotnicze są przydzielane do Państwa Członkowskiego, z którego korzysta większość lotów. Biorąc pod uwagę rolę londyńskiego lotniska Heathrow jako znaczną bazą dla lotów do iz Europy, duża liczba linii lotniczych została przydzielona do Zjednoczonego Królestwa Niemiec, Francji, Hiszpanii i Holandii również jako administrujące państwa dużej liczbie przewoźników. Lokalizacja i licytacja przydziałów. EU ETS dzieli się na dwa okresy handlowe dla linii lotniczych 2017-2017 i 2017-2020 W okresie handlu na lata 2017-2017 całkowita kwota przyznawana przez linie lotnicze EUAA dostępne dla przemysłu lotniczego jest ograniczona do 97 średnich rocznych emisji lotniczych w latach 2004 - 2006 znany jako historyczna emisja lotnicza lub 212.892.053 uprawnień do emisji lotniczych W okresie wymiany handlowej 2017-2017 85 ogólnych dostępnych przydziałów zostanie przydzielonych przedsiębiorstwom lotniczym bezpłatnie, a pozostałe 15 zostanie sprzedanych na aukcji przez państwa członkowskie. W okresie obowiązywania okresu rozliczeniowego 2017-2020 Etap III całkowitego systemu EU ETS, łączna kwota dostępnych dodatków zmniejsza się do 95 z historycznych emisji lotniczych, lub 208.502.526 przydziałów 82 całkowite dostępne przydziały zostaną rozdzielone bezpłatnie, 15 zostanie sprzedanych na aukcji, a 3 zostanie przeznaczonych na specjalną rezerwę dla nowych operatorów i szybko rozwijających się linii lotniczych. Przydział bezpłatnych uprawnień opiera się na podstawie wzorcowej ustalonej przez Komisję i całkowita kwota tonokilometrów przewożonych przez każdego operatora w roku bazowym 2017 We wrześniu 2017 r. Komisja ustaliła punkt odniesienia dla okresu handlowego 2017-2017 przy 0 6422 dodatku na 1000 tonokilometrów emisji i 0 6797 przydziałów na 1000 ton - kilometry na okres 2017-2020 Aby ustalić, ile bezpłatnych przydziałów zostanie przydzielonych poszczególnym operatorom, państwa członkowskie pomnożą dane dotyczące wzorców poprzez zweryfikowany rok 2017 dane dotyczące tonokilometrów dostarczane przez państwa członkowskie lotnicze w ostatnim czasie były w trakcie publikowania indywidualnych kwot bezpłatnych przydziałów dla przedsiębiorstw lotniczych, które administrują. Państwa członkowskie przekazują bezpłatnie uprawnienia operatorom do dnia 28 lutego 2017 r. Roczne przydziały na kolejne lata zostaną wydane 28 lutego w każdym roku sprawozdawczym. Państwa Członkowskie są również odpowiedzialne za licytację przydziałów Operatorzy będą mogli zakupić dodatki na specjalnych aukcjach EUAA dla linii lotniczych lub na aukcjach EUA otwartych dla wszystkich sektorów podlegających operatorom EU ETS powinni sprawdzić się z właściwym organem w wyznaczonym państwie członkowskim w odniesieniu do terminów aukcji. Biorąc pod uwagę sprzedaż i obrót uprawnieniami. Ze względu na charakter historyczny całkowitej wertyfiacji lotniczej i wzrostu lotnictwa międzynarodowego od 2006 r., bezpłatne przydziały bezpłatnych linii lotniczych, a także te, które można nabyć na aukcji, będzie niewystarczająca do rzeczywistego natężenia ruchu na dzisiaj, z konsekwencją że wiele linii lotniczych innych niż potencjalnie te, które mają upadające operacje, nieuchronnie muszą stać się nabywcami netto uprawnień do emisji, jeśli mają podtrzymywać, nie mówiąc już o zwiększeniu ich bieżącej działalności. Każde państwo członkowskie posiada krajowy rejestr ETS, a w celu zakupu lub sprzedać przydziały, operatorzy muszą otworzyć rachunek z odpowiednimi państwami członkowskimi z rejestru Państwa Członkowskie będą również dystrybuować bezpłatne uprawnienia poprzez uznanie rachunków rejestru operatorów Operatorzy, którzy jeszcze nie otworzyli swojego konta, mogą składać wnioski o pracę online w witrynie internetowej rejestru odpowiedniego państwa członkowskiego Po zarejestrowaniu , linie lotnicze mogą zakupić dodatkowe dodatki od innych uczestników EU ETS bezpośrednio poprzez wymianę dwutlenku węgla, taką jak Bluenext lub przez brokerów węglowych. Ceny niskich emisji spowodowały, że wiele linii lotniczych zacznie nabywać uprawnienia już w ostatnich miesiącach ceny węgla spadły znacząco z powodu nadmierne zaopatrzenie i rosnący kryzys w strefie euro Na przykład EUA s w styczniu 2017 r. w 14 24 r., osiągnęła szczyt w wysokości 17 42 na początku maja 2017 r., a następnie spadła o ponad 50 do poziomu 6 30 w połowie grudnia 2017 r. Chociaż spadek cen doprowadził wielu uczestników EU ETS do zapasów, podczas gdy ceny są tanie, inni nabywcy oczekują sprawdzenia, czy ceny nadal spadają. W ramach prób podwyższenia cen EUA w grudniu 2017 r. komisja ds. środowiska naturalnego Parlamentu Europejskiego głosowała za propozycją, która wymagałaby anulowania potencjalnie 1 miliarda dodatków dla fazy III UE ETS 2017-2020 Może to doprowadzić do zmniejszenia całkowitego kresu ETS o 8, a tym samym dążyć do wzrostu cen węgla Ceny węgla wzrosły pod koniec grudnia po ogłoszeniu głosowania w Parlamencie Europejskim, ale od tamtego czasu spadły data publikacji 18 stycznia 2017 r. benchmark EUA wynosiła 6 75. Monitorowanie i raportowanie emisji i przekazywanie uprawnień. Operatorzy powinni monitorować swoje roczne emisje zgodnie z ich zatwierdzone plany od dnia 1 stycznia 2017 r. Do dnia 31 marca 2017 r. muszą przedłożyć zrewidowane sprawozdania dotyczące emisji dotyczące ich danych dotyczących emisji z 2017 r., ale nie są zobowiązane do przekazania uprawnień do emisji z 2017 r. Jednakże od dnia 1 stycznia 2017 r. i przez cały rok sprawozdawczy operatorzy muszą monitorować emisje zgodnie z ich zatwierdzonym planem monitorowania emisji i muszą oddać uprawnienia odpowiadające ich całkowitej rocznej emisji dla każdego roku sprawozdawczego Do 31 marca po każdym roku sprawozdawczym tj. 31 marca 2017 r. w roku sprawozdawczym 2017 operatorzy muszą zebrać dane dotyczące emisji i przygotować roczne sprawozdanie dotyczące emisji Sprawozdanie musi zostać zweryfikowane przez niezależnego akredytowanego weryfikatora i przedłożone właściwemu organowi w wyznaczonym państwie członkowskim do zatwierdzenia Do dnia 30 kwietnia następnego roku sprawozdawczego, tj. 30 kwietnia 2017 r. na rok sprawozdawczy 2017, podmioty gospodarcze muszą oddać uprawnienia do emisji co odpowiada całkowitej rocznej emisji dla poprzedniego repo rting year Jak zauważono powyżej, liczba przewoźników była dodatkiem do zapasów, podczas gdy ceny węgla są niskie, z uwagi na nadwyżkę, której będą musiały zrzeczyć się w kwietniu 2017 r. Inni przewoźnicy powinni zasięgnąć porady prawnej i finansowej w odniesieniu do każdej decyzji o rozpoczęciu zakupu przydziałów i terminu ich obchodzenia się z wymianą węglową. Dyrektywa przewiduje nałożenie kary w wysokości 100 za tonę CO2 emitowanego, w przypadku którego nie zostanie przekazany dodatek. Do następnego roku dodawany zostanie całkowity deficyt do całkowitych emisji dla operatora. Państwa mogą również zażądać, aby zakaz prowadzenia działalności był skierowany do wytrwałych przestępców. Poszczególne państwa członkowskie przewidziały również dodatkowe kary w ustawodawstwie krajowym wdrażającym dyrektywę W Wielkiej Brytanii na przykład kary za nieprzedłożenie planu emisji w terminie, nie do monitorowania lub zgłaszania emisji, niezgodnego z planem emisji lub z ogłoszeniami wydanymi przez Środowisko A gently wykraczać poza te, których dotyczy dyrektywa Gruby zgodnie z obowiązującymi przepisami brytyjskimi wahają się od 500 do 3750 z dodatkowymi karami dziennymi w wysokości od 50 do maksymalnej kwoty 33.750 W przypadku, gdy grzywna nie zostanie zapłacona w ciągu sześciu sześciu miesięcy lub nakaz zapłaty UE, brytyjska Agencja Ochrony Środowiska może zatrzymać dowolny statek powietrzny obsługiwany przez operatora. W jednym z założeń będzie to skrajne przypadki, jeśli istnieje trwały brak zapłaty lub zakaz wykonywania działalności na ponad 56 dni, 56 dni, Agencja Ochrony Środowiska może potencjalnie sprzedawać samolot bez urlopu. Co należy zrobić, aby operatorzy statków powietrznych spełniać wymogi. Wyzwania i krytyki EU ETS ze strony międzynarodowej społeczności lotniczej są mało prawdopodobne, aby w najbliższym czasie zostać skrócone. proces jest w toku od 2009 r. i operatorzy powinni się już spodziewać. Przedstawić swój plan monitorowania emisji i plan monitorowania wzorcowego w celu zatwierdzenia właściwemu organowi w wyznaczonego przez nich państwa członkowskiego. Podejmowane dane dotyczące tonokilometrów w 2017 r. zgodnie z ich planem porównawczym i przedłożą w marcu 2017 r. ich zweryfikowane dane z 2017 r. do właściwego organu. Dane dotyczące emisji w 2017 r. zgodnie z zatwierdzonym planem monitorowania i przekazały dane z 2017 r. właściwego organu do marca 2017 r. Dane dotyczące emisji w 2017 r. będą monitorowane zgodnie z ich zatwierdzonym planem monitorowania. Operatorzy przyszłości powinni przygotować sprawozdanie dotyczące emisji z 2017 r. w celu weryfikacji i przedstawić właściwemu organowi do dnia 31 marca 2017 r. Przeprowadzenie audytora w celu weryfikacji ich 2017 r. a następnie zaplanować audyt z wyprzedzeniem przed upływem terminu na dzień 31 marca 2017 r. Załóż konto na konto z odpowiednim emitowanym przez państwa członkowskie emitentem. Zgodnie z zatwierdzonym planem monitorowania w 2017 r. Dodatkowe dodatki od innych uczestników EU ETS, na aukcji lub poprzez nabywanie CER i ERU w celu pokrycia niedoboru swoich zasiłków, a nie c zaakceptowane przez bezpłatne przydziały. Przedstawić raport roczny z 2017 r., który powinien zostać przekazany organowi regulacyjnemu do dnia 31 marca 2017 r. Obowiązki zryczałtowane odpowiadają całkowitej zweryfikowanej emisji na 2017 r. do dnia 31 kwietnia 2017 r. Zespół ds. regulacji lotnictwa w HFW brał udział w niedawnej sprawie ETS w imieniu przedsiębiorstwa a my nadal doradzamy naszym klientom linii lotniczych w odniesieniu do przestrzegania i potencjalnych dalszych wyzwań w ramach EU ETS. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Konstantinos Adamantopoulos, Partner, pod numerem 32 2 643 3401 lub z firmą Sue Barham Partner w 44 0 20 7264 8309 lub Richard Gimblett Partner, na 44 0 20 7264 8016 lub lub Charles Cockrell Associate, na numer 971 4 423 0555 lub lub na typowym z HFW kontakcie. Sue Barham Consultant. Richard Gimblett Partner.

Comments

Popular Posts